هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , امکانات هتل استانبول, مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: